Some lips makes it all.



Under gårdagens plåtning fotades det även när jag fixade Alexandra's läppar. Att jag tycker om färglatt på plåtningar var väl ingen större nyhet. Jag älskar synliga läppar som sticker ut. Det gör jag även till vardags. Röda läppar är enligt mig bland det snyggaste som finns. OM de läggs på rätt. Jag gillar inte slarvigt ifyllda läppar där läppstiftet rinner ut och bara ser kladdigt ut (vilket det tyvärr ofta gör när man möter någon på stan tex). Nej, ordentligt och noggrant ska det vara.
Läpparna jag gjorde igår var ingenting som var direkt planerat, utan allt eftersom tiden gick blev jag inspirerad. Som alltid när jag sminkar. Oftast kommer idéerna under tiden när jag håller på och sminkningen blir ibland något helt annat än jag från början tänkt. Kreativitet med andra ord. Sen beror det helt på vem det är som ska sminkas, vad det är för plåtning (om det ens är någon plåtning). Jag anpassar mig efter tillfället helt enkelt.

Jag har fått se bilderna från igår oredigerade. Det såg ut som att det fanns en del potential även om jag bara hann kika igenom lite snabbt. Jag håller nämligen på och packar och ska återgå till det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0