Vilken konstig dag...



Idag har varit en ganska konstig dag. Det har hänt ganska mycket faktiskt. Blev först erbjuden ett 50 % vik fram till första november som jag tackade ja till. Sen gick det ett par timmar och sen blev jag erbjuden ett 75 % vik fram till nyår, med chans till fast tjänst 2011. Efter att ha varit arbetslös så länge så anser jag det ganska konstigt att detta händer på en och samma dag.

En stund efter detta ringde telefonen, privat nummer. Det var veterinären som hade samarbete med veterinären vi var hos under förmiddagen med Leia. Jag mailade nämligen igår och talade om vad jag tyckte och att jag var väldigt besviken. Pratade lite, och han fick plus i kanten för att han förstod min mening i det hela och tyckte att jag skulle ha pengarna tillbaka. Detta ersätter såklart inte att vi inte fick ha Leia kvar, hade gjort vad som helst för att få ha henne kvar. Men det är i alla fall lite plåster på såren och visar att han bryr sig och vill försöka göra det lilla han kan göra. Saknar lillplutten...

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimisg Mamma

vad det Torkel du fick prata med ?? Han har mamma och pappa till deras djur och han är TOPPEN!! kram

2010-08-28 @ 00:29:16
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimisg Mamma

så nu har du två stycken tjänster =) du kan dela med dig till mig!!! =) jag klättrar på väggarna snart =/ saknar dig! kram

2010-08-28 @ 00:30:15
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0