Äntligen...



Det är någon konstig sjuka som går nu verkar det som. Feber och mår skitkasst ena dagen, för att i nästa stund känna sig någorlunda pigg igen. Men idag känner jag mig pigg & glad i alla fall. Imorgon blir det jobb igen ! Äntligen ! :) Jag hatar att vara hemma ! Jag kanske har vant mig vid att typ alltid jobba nu ? Eftersom jag blir sjukt uttråkad av att bara vara hemma. Klagade till Kalle redan igår förmiddag och han sa "men herre gud, du har ju inte ens varit hemma en dag än !". Men det räcker för att få mig uttråkad tydligen. "Gör det du alltid gjorde förut; måla, rita, pyssla..." säger han. Men jag kommer faktiskt knappt ihåg hur man gör, tragiskt men sant. Men idag ska jag nog försöka pyssla lite. Vi får se hur det går.

Men nu plingade det på dörren och in kom ett paket från posten, så nu har jag att göra ett litet tag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0