Dagens makeup.



Ska snart dra iväg till jobbet. Orkade inte fixa håret idag så det fick bli en inbakad fläta på ena sidan och en "knut" uppsatt med en blomma bak. Trivs verkligen inte i denna frisyr, det är alldeles för fint för mig. Men men, jag är lat och orkar inte göra något annat idag.

Idag ska jag shoppa lite på jobbet, men det är så mycket jag behöver så jag vet inte riktigt vad jag ska prioritera att köpa. Allt ? Hälften ? Ja, inte vet jag. Hudvård är prio 1 nu i alla fall ! Lite nytt smink till nyår vore inte helt fel heller. Känner för att klä upp mig ordentligt för en gångs skull.
Ikväll blir det shopping med tjejerna efter jobbet också :D Det är behövligt. Hinner ju fan aldrig umgås längre, men efter nyår så lugnar det ner sig med jobb så då blir det andra bullar ;P

Nej nu ska jag åka ! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0