I'm blonde...



Shit vad det har varit mycket att göra de senaste dagarna. Minns inte när jag senast satt och bara gjorde det jag känner för. Men nu har jag vant mig vid att aldrig vara helt ledig, så nu blir jag fruktansvärt rastlös när det väl händer.
Hur som helst, som ni ser så har jag färgat tillbaka håret till blondt ! Känns bra :) Blondinen lär då aldrig gå ur mig har jag en känsla av. Men jag har ju alltid varit blond också, förutom när jag fått något ryck och färgat det rött eller brunt. Men jag brukar alltid färga tillbaka det ganska så snabbt. Nu får vi se hur länge jag kan hålla mig till nästa gång. Jag har kommit på att jag gillar sånna förändringar, haha. Lite farligt eftersom det sliter på håret. Men nej, nu ska jag låta det vara ett bra tag !

Imorgon är det jobb som gäller igen. Långt pass imorgon. Mer än 9 timmar. Idag blev det strax över 8,5. Jag är sjukt trött i kroppen. Man blir trött i fötterna och ryggen av att stå en hel dag. Och börja inte ens prata om skor, det spelar ingen roll vilka skor man har, att stå på typ ett och samma ställe i flera timmar i sträck är jobbigt hur bra skor man än har ! Men skit i det, roligt är det på jobbet iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0