Shit happens...



Har du någon gång blivit förvånad över hur du själv reagerat i vissa situationer ? Det händer inte ofta, men någon gång ibland förvånar man sig själv.
Jobbet idag rullade på och det känns som att man får mer och mer koll på läget och kommer in i rutiner med rea-listor, kampanjer osv. Ända tills vi var bara två stycken kvar och det började hända grejer på eftermiddagen kändes det som att man hade bra koll på läget. Larmet gick när en tjej gick ut från butiken och jag sa åt henne att "det piper, vänd och kom tillbaka." Men hon började gå fortare och jag sprang ut från butiken och ropade åt henne att hon skulle komma tillbaka, men eftersom vi blivit tillsagda att aldrig springa efter valde jag att vända och gå in igen och vi ringde vakten. Jag var så fruktansvärt arg. Jag trodde inte jag kunde bli så arg ! Där märks det verkligen att jag har tuffat till mig lite under året. Ja, lilla Erica kan bli arg så hon kokar hon också ! Vakten kom in med en stor påse, med saker värda nästan 22.000 kr. Sjukt ! Jag förstår bara inte, har man inget samvete alls ?! Polisen kom och en massa uppgifter skulla tas, och så rolig var den kvällen på jobbet. Något jag måste lära mig är verkligen att skaka av mig sånna här saker. För det gick verkligen inte. Jag hade väldigt dålig fokus på kunder efter denna händelse och det var också irriterande. Men men, man lär sig något nytt varje dag !

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0