Svårt att hitta på rubriker ?



Är det bara jag som har otroligt svårt att hitta på rubriker till mina inlägg ? Jobbigt läge :)
Hur som helst, jobbet har flytit på bra idag med. Lite ont i halsen bara, knaprat i mig massor med halstabletter. Sådär lagom roligt när man står med en stor tablett i munnen och det kommer en kund som behöver hjälp, halstabletten tar upp halva käften så det knappt går att prata utan i stället får man stoppa in den i kinden och hamstra där, haha ! :) Men det går ju det med.

Har haft en mysig kväll med Sandra. Kollat på ett ovanligt spännande avsnitt av One tree hill. Lite halvkasst slut måste jag ju ändå säga... Men men, den som väntar på nå gott...väntar till nästa vecka ;P

Nu ska jag hänga tvätt och plocka undan lite av mitt skrot som jag slänger ifrån mig överallt och sen kasta mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

ajdå en till med halsont =/ de där med rubrikerna k'nner jag igen! kram

2010-12-08 @ 23:32:16
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Usch för halsont- känns som alla är förkylda nuförtiden... Hoppas du kryar på dej!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-12-11 @ 21:18:22
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0