Dagens plåtning.

Det tar verkligen emot att inte kunna lägga in några bilder från dagens plåtning. Jag tog några med min egen kamera och bilderna som Fredrik tog såg verkligen jättebra ut, det lilla jag såg... Elin är hur snygg som helst, och var jätteduktig framför kameran ! Hon klarade det galant trots att det var första gången hon stod framför en kamera. Jag blev nöjd med makeupen och stylingen oxå, det enda kruxet var att fransarna hon hade var riktigt tunga och den ena ville inte riktigt böja sig uppåt så jag fick springa dit och lyfta dem lite ibland. Jag är hur nöjd som helst med hur dagen har utvecklat sig. Jag kommer vänta ihjäl mig på bilderna, hoppas Fredrik är snabb med att skicka dem :) Så fort jag har fått dem ska ni få se, jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0