Det känns lite bättre.

Har suttit och pratat med underbara vänner ♥ och nu känns det faktiskt lite bättre. Vad skulle jag göra utan er ?
Har en klok vän som sa till mig att jag måste sluta stressa, annars förstör jag bara för mig själv (vilket jag verkligen har märkt den senaste tiden), fokusera på en sak i taget och strunta i allt som är veckan därpå. Låter ganska sunt när jag tänker efter, men svårt att efterleva. Fick även ett tips om att sätta mig ner och göra en lista på allt som ska göras, och det känns faktiskt mycket bättre nu när jag har gjort det. Har läst igenom allt vi gått igenom i kompendiet också, så nu känns det som att jag kan ta nya tag och fokusera lite. Det känns som att jag har lite mer koll på läget nu. Nu ska jag låta bli att tänka så mycket på vad som ska hända om flera veckor, utan försöka fokusera på det som kommer härnäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0