Första plåtningen.



Skönt att jag alltid hinner ta det lite lugnt på morgonen nu. Är uppe lite tidigare för att slippa stressa och det är så skönt ! :)
Idag ska vi göra bröllopsmakeup på våra modeller och sätta trebensfransar. Det blir roligt, jag har sett fram emot lösfransarna.
Efter skolan har jag och Ines en plåtning som ska göras. Det är 8 st modeller som ska sminkas. Det blir första gången vi sminkar inför en plåtning. Det ska bli så roligt ! :) Jag älskar plåtningar. Det kanske är det som är lite min grej ? Att jag gillar bilder och fotografier har nog ingen som känner mig gått miste på. Har dock aldrig sminkat någon inför en plåtning än, har bara stått modell själv. Men det är säkert ännu roligare att sminka ! :)
Jag ska försöka ta lite backstage-bilder idag oxå. Slarvade lite med det på bröllopsmässan tex. Men vi får se om det finns någon tid till att kuta runt med kameran, men jag ska försöka få med några bilder iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt:) Vi lär höras sen så ja får veta hur de gick! =D Ja lite bilder får du allt försöka knäppa :P Roligt å se hur de ser ut. Kram kram

2010-02-11 @ 12:38:07
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0