Kartotek.



Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort. Kartoteket är färdigt för tillfället. Det ska ju såklart i fler bilder, men det får fyllas på under tiden. Visitkorten är klara. Hemsidan på gång. Tur jag har en sån snäll bror som ställer upp och hjälper mig utan att jag ens behöver fråga !
Det blir ingen slapp-vecka denna vecka heller. Jobb imorgon efter skolan, onsdag dubbel-lektion, fredag jobb. Sen var det lite andra planer under veckan oxå. Men som tur är så är det mesta roligt i alla fall.

Nu ska jag äta kvällsmat, sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja de är ju inte varje dag man har bilder direkt. :P

2010-02-08 @ 11:57:36
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0