Modeller ?



Sitter och förbereder lite inför vad som komma skall i skolan.
Håller på och gör färdigt mitt kartotek med bilder, gör klart visitkort och funderar över studiebesök och modeller till slutfotograferingen. Slutfotograferingen måste ju bli bra. Försöker fundera ut tjejer som gillar att stå framför kameran och som gör sig bra på bild, plus att de ska ha det där lilla extra. Svårt att säga vad det ska vara nu eftersom jag inte hunnit börja fundera riktigt på vad det ska vara för slags bilder. Men jag har tre kandidater hittills. Känner egentligen ingen utav dem, men har jag tur kanske de vill ställa upp i alla fall... Men vi får se. Det hinner hända mycket innan dess. Men är det någon som känner sig manad att vara med på en slutfotografering och känna på modellandet för en dag så varsegod att höra av er :)

Nu ska jag återgå till allt annat pyssel så jag blir klar nån gång.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag vill gärna vara med på en slutfotografering, men jag är inte tillräckligt snygg för det ännu!

2010-02-07 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0