Dagens makeup - naturligt med lösfransar.



Idag kör jag på en ganska enkel och naturlig makeup. Ingen ögonskugga alls. Bara eyeliner och lösfransarna från Depend som jag hade på nyår. De första fransarna jag hittat som sitter bra. Köpte även speciellt lim från Ardell, eftersom det som medföljer i förpackningen brukar vara så dåligt. Köpte även fransborttagning från Ardell eftersom jag även använder limmet när jag fäster glitter, vilket var fruktansvärt svårt att få bort med vanlig sminkborttagning.



På läpparna har jag det nya röda läppstiftet från Isadora, som jag fick av Linda i julklapp. Jag älskar röda läppstift och jag hade faktiskt inget i denna färgen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0