Hoppar runt på små moln...



Nu är det fredag och helg igen... Det känns inte som fredag. Men det har varit en bra vecka iaf tycker jag. Jag flyger runt på små moln nu och det känns äntligen som att det börjar hända lite grejer och mitt liv står inte still längre. Är det nu livet börjar ? Jag tror det. Det är nu jag känner att jag lever iaf. Jag ska äntligen få göra det jag vill göra. Uppfylla mina drömmar. Och fan vad jag ska jobba hårt... Och ni som inte tror att jag klarar det, jag hoppas att jag får knäppa er på näsan en dag ;)

Vad ska ni göra i helgen föresten ? Själv har jag inga planer alls. Det blir nog rätt lugnt. Ladda upp för den kommande veckan. Ska vara på en del nya ställen och jobba, sitta makeup-modell osv. Det kommer vara full rulle hela veckan... Men det är skönt att det rullar på lite.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite. Läsa glamour kanske eller se någon film. Ha en bra fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0