Imorgon är det dags...


(en gammal makeup som Lina gjorde på mig på makeupstudion för ett par månader sedan)

Tänk vad tiden går fort. Jag tycker det var nyss jag var på antagningsintervju, men det var ju i november... Imorgon börjar det på riktigt. Det ska bli så roligt att gå i skolan och få göra något som jag brinner för, träffa nya människor som har samma intressen som jag. Jag trodde jag skulle vara mer nervös än vad jag är, jag är mest förväntansfull. Ska se till att komma i säng i tid ikväll så jag är pigg & glad imorgon, det är mycket nytt som väntar runt hörnet. Det tar lite energi med så mycket nytt, men det är otroligt roligt samtidigt. Så jag ser bara fram emot allt som komma skall. Och sen hoppas jag att det går så bra som möjligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej ja e rätt säker på att du också käkade pizza då :P Tror pizza delar på din tallrik finns med på korten haha:D

2010-01-25 @ 11:25:20
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0