Köket är som nytt.



Hela dagen har jag grejat och donat i köket här hemma. Målade om handdukshyllan från träfärgad till vit och det blev riktigt snyggt (kommer bild sen när det är helt klart), fick en fin vit duk av mamma att slänga på bordet och la på två svarta bordstabletter. Jag hade två krukor hemma som jag fick av mina arbetskamrater när jag fyllde 20, jag älskar de där krukorna men är riktigt dålig på att sköta blommor så de har inte överlevt något längre tag. Nu har krukorna stått i skåpet i flera månader utan att användas, men nu kom jag på den briljanta idén att göra om de till ljuslyktor. Fyllde dem med stenarna jag plockade på Rhodos, satte i en genomskinlig liten ljuskopp och dekorerade med lite plastblommor. De gjorde sig bra på köksbordet !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Riktigt snyggt vart det! :)

2010-01-08 @ 17:20:31
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe då har vi båda knåpat lite idag då.=) ja gjorde fint här hemma och lagade mat och de va faktiskt rätt kul för en gångs skull!:D

De såg ut som de är skit fint i köket. dom där krukorna såg jätte fina ut. Tänk va lite de behövs igentligen för att ändra ett helt rum. Hoppas du har kul ikväll. kram kram

2010-01-08 @ 22:36:17
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Mysigt!

2010-01-08 @ 23:54:22
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0