Kvalitetstid.


Makeup, hår & styling: Erica Erlandsson (jag)
Foto & redigering: Erica Erlandsson (jag)


Imorgon är jag ledig. Det ska bli så skönt ! Jag har inga planer alls för dagen, förutom att Alexandra kommer hit och fikar på eftermiddagen :) Inget jobb, inga plåtningar, inga måsten. Även om det är otroligt roligt allt som har med smink att göra så känner jag att jag behöver få vara ledig. Jag har inte unnat mig själv att vara ledig alls den senaste tiden. Så fort jag har haft en ledig dag så har det kommit något emellan. Men imorgon är jag helt ledig och då ska jag bara göra det jag känner för. Jag ska sova tills jag vaknar och sen bara ta det lugnt under dagen. En helt underbart skön dag ska det bli !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder!

2010-07-25 @ 22:30:31
URL: http://marithaerlandssons.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Du får komme hit på lite födelsedags fika!!

skulle vara kul att träffa dig.. <3 kram

2010-07-25 @ 23:42:29
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0