Like a flower.



Idag pallrade jag mig ur sängen lite tidigare än vanligt och gjorde en riktig makeup innan jag åkte till jobbet ! :D Rosa, lila och svart blev den. Jag var ju tvungen att peta in lite svart eftersom jag har lite svårt för sockersöta makeuper. Det här blev mer jag :)
Blev lite stressigt i morse. Glömde lite saker hemma så var tvungen att vända och sen startade inte bilen när jag skulle iväg igen, så den fick stå där den stod. Mitt utanför dörrn med andra ord... Bra ! (eller inte) Kalle fick skjutsa mig och sen fick han rulla ner bilen till parkeringen. Men det gick ju det med.

Nu, om bilen startar, ska jag åka ut till Gustafs och umgås med familjen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0