Sommar ? Höst ?


Makeup, hår & styling: Erica Erlandsson (jag)
Foto: Erica Erlandsson (jag)

Här är en av bilderna från senaste plåtningen. I love it !

Jag är nog ganska omotiverad nu känner jag. Jag är trött. Jobbar ganska mycket och tider som är ovana för mig, 11-20.10. Med andra ord typ hela dagar. Sommaren har bara flygit förbi, och nu känns det som att det är höst ute ! :O Jag har bara missat hela sommaren känns det som. Har inte mycket minnen från denna sommar. Inga sköna sommardagar på balkongen med en kall öl i handen, inga härliga dagar på stranden och bara njuta av att bara vara. Ingen sol, ingen sommar. Åtminstone inte de dagar jag har varit ledig. Förra sommaren var helt awesome ! Oförglömliga minnen.
Förhoppningsvis klämmer vi in en utomlandsresa under mina 6 dagars ledighet.

Nu ska jag göra mig i ordning och pallra mig iväg till jobbet. Nya varor idag. (Längtar tills Lumene's nya produkter kommer in.)

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Ha ja så är det. Men det är inte att ge en chans, det är just det där med vem fan man kan lita på?

Ibland så sviker till och med dom närmaste =(

Just därför vågar jag inte prata om allat när det blir så personligt .....kram

2010-07-28 @ 22:24:53
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0