Underbara goa barn.


(bilderna tagna från Linda's blogg)

I torsdags när jag slutade jobbet och skulle gå för att köpa present åt Linda mötte jag henne jag henne precis när jag hade gått ut från butiken. Vi bestämde oss för att gå och ta en fika efter hon varit ner och bytt ut regnskyddet hon köpt till vagnen (det var tydligen trasigt), så jag passade på att gå och handla hennes present under tiden som fick bli en blomma, med ett kort i, och något som jag hoppas/tror är mer uppskattat än något symboliskt man bara köper för att visa att man bryr sig. Hon har ju länge sagt att hon vill fotograferas tillsammans med barnen, så hon fick en styling av mig där jag ska sminka och fixa hennes hår och sen blir det fotografering tillsammans med de små liven.
Hur som helst, så fikade vi på Wayne's coffee. De små liven hade massa energi såklart och svårt att sitta still. Anton gluffsade i sig för fullt av min smoothie, som tydligen var jättegod. Att jag har äran att få vara gudmor till den söta ungen är underbart :) Och som det stod i dikten Anton fick i doppresent kommer jag alltid finnas där och ställa upp. Och inte bara för honom, utan för båda barnen och för Linda såklart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0