Foundationtest - clinique.



Idag har jag testat en ny foundation - Clinique anti blemmish. Riktigt bra ! Den är väldigt mattgörande och ska behandla och motverka blemmor. Den sitter hela dagen och täcker bra ! Jag kan däremot inte rekommendera den för någon med torr hy, då den är något uttorkande. Men för dem som har lätt för att bli glansiga rekommenderas den starkt. Kostar 305 :- på Kicks.

För övrigt gick det riktigt bra på jobbet idag. Jag kom över mitt dagsmål med god marginal ! :D Nu har jag börjat anteckna och räkna för att nå mitt månadsmål, så nu ska jag pusha mig själv ännu mer ! Jag lär inte hinna på denna månadens mål, men nästa då jävlar ;P Vi får se hur det går. Målen sitter ganska högt, så det är en riktig utmaning. Men skam den som ger sig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0