Midsommar.



Jag vet att jag är snål på personliga inlägg här i bloggen nu för tiden, det blir mest smink och sånt som intresserar mig som mest. Så idag tänkte jag göra ett undantag och dela med mig lite av vardagslivet också :)

Idag är det ju midsommar. Lite halvtråkigt väder som det brukar vara på midsommar. 2008 däremot sken solen för fulla muggar och det var nog den första midsommar som jag minns att jag överhuvudtaget har gjort något speciellt med, förutom när man var liten och dansade runt midsommarstången och fiskade fiskedamm för att få en liten godispåse.
2008 satt vi ute på balkongen och drack vin och åt jordgubbar. Det var en riktigt mysig dag. Och såklart väldigt uppskattad av mig som älskar sånna saker. Bara vara, umgås och ha det mysigt.
Idag, 2 år senare, ska dagen tillbringas vid sminkbordet i någon fin och somrig outfit, tillsammans med Katarina och en massa goda drinkar under dagen. Förhoppningsvis blir det även någon soltimme ute på uteplatsen om vi har tur att solen lyckas hålla sig framme någon längre stund. Jag tar dagen som den kommer i alla fall, så får vi se vad kvällen har att bjuda på !

Vad gör ni idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0