30-tals makeup.



Idag har vi haft 30-tals makeup & 60-tals makeup i skolan. 30-tals makeupen gick riktigt bra. Jag satte en perfekt mun ! Jag förstår inte varför det inte gick igår på slutfotograferingen. Lite prestationsångest blandat med ett dåligt läppstift kanske ? På dagens mun fanns inget att anmärka på och Therese sa att hon nästan letade efter fel men inte hittade något :) Drog en lättnadens suck och undrade varför det inte kunde gå så bra igår. "Nu ska vi inte vara sån, jag vet ju att du kan !", sa Therese. Så det kändes väldigt skönt att höra att jag inte behöver vara allt för nervös över den bilden. Kändes bra att få ta revansch idag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0