Fantasymakeup !



Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag i skolan ! Igår kväll, när jag kom hem efter hårvisningen, var jag helt slut och ville bara att kursen skulle ta slut någon gång. Jag trivs jättebra och längtar inte till sista dagen, men vissa dagar är det lite tuffare. Just nu är det väldigt mycket i skolan. Vi har 2 veckor kvar, fullproppade med slutfotograferingar, teoriprov och en massa praktiska prov. Men jag fokuserar på en sak i taget, för jag ska fan göra mitt bästa och ta mig genom det här med stolthet !
Idag har vi haft fantasymakeup och jag är riktigt nöjd med min makeup. Glömde allt material hemma i morse i all stress över allt annat, men gick över till frisörsallongen bredvid skolan och frågade om jag fick låna lite folie så det löste sig ändå :) Fick till övergångarna och allt jättebra och fick enbart positiv kritik. Är nöjd med makeupen i sin helhet :)

Efteråt kom Ami och vi gjorde en ny provsminkning inför slutfotograferingen. Denna gång kändes det mycket bättre och efter att ha avklarat det så känner jag något slags lugn i kroppen igen. Måste se till att behålla lugnet och humöret uppe nu, allt går så mycket bättre då ! :D

Kommentarer
Postat av: linda

nja nu är det orange så ska försöka ha i mer ljusbrunt om några dagar =) nej de har jag inte,är så torr att de gör ont av att bara ha vatten på. jag skulle fan blöda om jag skulle ta de där vantarna just nu!!

2010-03-25 @ 22:03:11
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: helen

jaa ska bli suuuuper skönt!

Nja, vi har ju precis sålt våran kiosk och jobbaat massa på killens pappas restaurang.. Har bara gjort så mcyket gratis jobb som möjligt för att få bilder och kontakter... och nu har jag fått massor med förfrågningar och jag tycker verkligen att det går frammåt :) mycket planerat!

Och ni har bara någon vecka kvar? :) /

2010-03-26 @ 00:31:55
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0