Gårdagens visning.



Igår var vi med Geraldine och sminkade på en hårvisning för Wella. Riktigt roligt var det ! Vi fick göra lite roligare sminkningar och gå utanför ramarna lite, lite trendsminkningar :D Jag fick tyvärr inte så mycket bra kort, men men... Man kanske kan hitta några på Geraldine's blogg sen ? :)
Det var roligt att få jobba med Geraldine också, så himla duktig.
Tydligen var de jättenöjda med oss fick jag höra idag, så det var ju riktigt roligt att få höra. Det är sånt som motiverar en, när man känner att man gör ett bra jobb och är nöjd med sig själv.

Nu sitter jag och funderar lite över slutfotograferingsmakeupen. Lyckades hitta 2 modeller till slutfotograferingen idag i alla fall. Det krisade lite där först eftersom båda de jag hade tänkt skulle resa bort, men sen sms:ade Maria och sa att hon aldrig kom iväg, så då blev jag glad ! :)
Makeupen däremot är jag inte lika säker på. Jag har ju en grej som jag ska göra i alla fall, som jag bestämt redan innan vi började kursen, jag vet bara inte säkert än vilken modell jag ska göra den på. Men det löser sig nog. Känner mig lite stressad bara, för jag vill kunna känna mig 100 % säker på det jag gör... Men jag får nog prova mig fram lite.

Nu ska jag titta på film med mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0