Kreativiteten har hittat tillbaka.



Ikväll har jag sminkat, sminkat och sminkat. Jag hade nästan glömt bort hur roligt det är att sminka utan "regler" och "rätt & fel". Fick världens kick av resultatet. Det syns inte så bra på bilderna, men det är en svart eyeliner runt hela ögat som går in i ögonvrån, och runt eyelinern ligger en till eyeliner i guld. Rouge som går upp över tinningarna och ett klarrött läppstift. Kunde såklart inte låta bli att leka lite mer kameran också.

Nu ska jag bänka mig framför Spårlöst !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va roligt :D Precis man har ju glömt bort hur roligt det är när man får göra hur man vill! natti natti ^^

2010-03-08 @ 21:12:14
URL: http://sandradaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0