Time to change.



Idag har jag varit lite kreativ igen. Jag är inne i någon period nu och har så mycket idéer. Tänk vad mycket man kan göra med lite smink. Och tänk så roligt man kan ha :)
Idag har jag lagt en makeup i gult & oranget på locket, och en röd droppskugga (under ögat). Ett oranget läppglans på överläppen och ett rött på underläppen (tråkigt att det knappt syns på bilden !)

Sitter hemma hos mamma nu och snart kommer Johanna hit och ska klippa mig. Så nu kanske jag slipper växa fast i toffs :D

Kommentarer
Postat av: Katta

OHH vart klippningen bra??? :D Eller iofs de får jag kanske se ikväll. :)

Ringer sen.

Kram kram

2010-03-10 @ 14:25:45
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0