Äckliga små kryp !



Idag har jag haft besök av Emma hela dagen. Vi har suttit ute i solen och snackat skit och stekt ! Skönt att bara vara och inte göra någonting. Sen kom mamma och vi rensade ogräs och fixade till våran uteplats lite, och då dök alla äckliga jävla kryp fram. Att vi har myror som inneboende var väl ingen nyhet, men spindlar, skalbaggar, maskar, larver, pissmyror osv var ju sådär lagom trevligt. Jag klarar verkligen inte av småkryp !
Jag har bränt mig idag också. Den som inte har sett en kräfta på länge kan få titta på mig. Jag har ränder efter shortsen och bh:n, och jag som trodde solen inte tog något ! Där fick jag så jag teg. Det blir att smörja, smörja, smörja för att få över det röda till brunt i stället :)

Har jobbat kväll också. Gick kanonbra. Idag fick jag sminka lite, men bara lite. Var en kund som ville ha en foundation som är bra för hyn. Och jag tipsade såklart om Bare minerals ! Om det är något märke jag kan väldigt mycket om så är det Bare minerals. Och ett märke jag dessutom pratar väldigt gott om. Hur som helst, la på en liten snabb bas på henne för att hon skulle få se och känna om det passade henne. Roligt att få sminka lite i alla fall, även om jag hade föredragit att lägga en hel makeup på henne.

Nu ska jag kolla på Gossip !

Kommentarer
Postat av: Hanna

tips mot äckliga kryp...Spreya på fun light alla små kryp lägger benen upp i luften...och du behöver inte bekymra dig!



om du har bränt dig så ha på alho vera



2010-05-18 @ 22:12:06
URL: http://dignityofhanna.blogspot.com
Postat av: Emmizen

Haha ja de va en riktigt trevlig kanon dag =)

Tack än en gång...ja brände sönder mig totalt kan ja lova...ser ut som en röd gris i ansiktet å på benen..detta blir en spännande natt...haha...men de måste göras om...<3

2010-05-18 @ 23:28:05
URL: http://lillaemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0