Backstage.



Nu har jag nyss kommit hem. Jobbet gick kanonbra och jag fick vara lite kreativ med sminket. Jag & Lina var lite på samma nivå och ville ha någonting extra och inte bara en helt vanlig makeup. Och jag tror fotografen var nöjd med makeupen oxå så det var bra. Jag kunde inte vara kvar hela plåtningen eftersom jag lämnat över ansvaret på Emira till Linda för ett par timmar och halv tolv ringde hon och sa att Emira var trött, så då åkte jag och hämtade henne. Och nu ligger lillskruttan och sover så sött. Men hur som helst, jag tror dagens bilder blev grymma ! Och jag känner mig nöjd.

Kommentarer
Postat av: linda

Ja fast varför skulle fötterna vara svullna just då?? just den veckan?? =) Jaja ett mysterium!! fast mina vita ben lär jag gör nått åt, om till och med svärmor har brunare =/

2010-05-22 @ 13:13:31
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: lina

du är jätte duktig!!! tack för ett bra jobb och en rolig förmiddag!!

kramen / lina

2010-05-22 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0