Rött och grönt.



Ja, ni ser rätt ! Jag har färgat håret rött. Något jag har velat göra så länge nu men inte vågat mig på. Men min förra hårfärg hade börjar bli så grå och tråkig, så nu tog jag steget. Jag har inte bestämt mig än för vad jag tycker, men det behövs en färgning till för att få det riktigt rött. Roligt att ha något annorlunda i alla fall :)
Makeupen idag går i gröna och skimriga toner. Shit vad svårt det är att sminka sig med rött hår, rosa läppstift passar ju inte precis ! Så vi får se hur länge jag står ut med att hålla mig till de diskreta makeuperna.

Nu ska jag iväg till jobbet. Sen ska jag knata runt på Kupolen en stund när jag slutar tror jag. Är det någon som vill göra mig sällskap så släng iväg ett sms :)

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Vart ju jätte bra! Snyggt!

2010-05-12 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0