Studentmakeup.

Det börjar närma sig studenten och nu trillar bokningarna in här. Jag får gå upp med tuppen och sminka händerna av mig helt enkelt. Men det går nog bra. Det är roligt med lite bokningar i alla fall ! :)

Vad är en studentmakeup för er ? En studentmakeup för mig är något somrigt, fräscht och lite naturligt. Skimmerskuggor och somriga färger så som aprikos, rosa, brunt osv. Att kladda på en sotning på självaste studenten tycker jag personligen inte är någon höjdare ! Det ska vara fräscht och vackert !


(Såhär såg jag ut på min student, för en massa år sen ! Det var innan jag ens hade tänkt tanken på att bli makeup artist, men jag hade ändå fattat det här med naturliga, fräscha färger. En eyeliner, en ljus locksskugga, mascara, en lätt rouge och ett ljusrosa läppglans)

Kommentarer
Postat av: linda

Tusen tack gumman, kommer aldrig kunna tacka dig ordentligt för detta!!! Kanon nöjd är jag!!<3

Kul med lite bokningar!!

Du tror på fullaste alvar att jag vågar styla mig och bli fotad?? =)

2010-05-27 @ 00:23:40
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Jag vet!!Visst är han fin"!!!!=)

Nja men jag stylad??hehe vågar knappt ha mascara på mig ju !!!!Jaja iblnd lär man bara släppa taget om saker =) Men jag framför en KAMERA =/

2010-05-28 @ 00:02:50
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0