Dagens makeup - just gonna stand there and watch me burn.



Dagens make, enkel och snabb. Hade en skön och mysig sovmorgon i morse. Vaknade bredvid killen jag älskar mest ♥ Dessa morgonar borde tas vara på mer !
Gjorde mig i ordning och åkte till Gustafs och fikade och firade fars dag, och sen åkte jag vidare till Kupolen för att möta Fredrika. Så roligt att träffa henne igen ! Det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra. Varför måste hälften av dem som jag kommer bäst överens med bo så långt bort för ? Konstigt är det också att alla bor i Örebro. Jag saknar er ! ♥

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till Sandra och umgås med mina andra bästaste tjejer :)

Kommentarer
Postat av: a-c

Mysigt att vakna med den man älskar! :) Jag saknar dig! Vi måste ses snart :)

2010-11-14 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0