Dagens makeup - a hero of war.



Har börjat lite med makeupen inför ikväll. Fick ju lite extrajobb där när det blev bestämt att jag ska sminka Klas också, men det är bara roligt ! :)
Klockan fyra kommer Katarina & Chris också. Då ska vi äta och sen göra oss i ordning tillsammans. Det är nog tur att jag har tjuvstartat, blir tajt om tid annars. Som ni ser går min makeup i bruna & svarta toner, men jag kommer kanske bygga på den lite mer senare efter jag gjort resten. Har till och med hunnit fixa håret lite grann, men även där har jag lite kvar. Det är lättare att fixa när man har allt på plats !

Jag längtar efter att få dricka vin ! Har varit sugen på det i flera veckor nu. It's time ! :) Och jag hoppas att vinet jag köpte är gott och inte nå sött, sliskigt skit. Jag hatar sött vin. Vin ska inte vara sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0