I'm all alone and I need you now...


Makeup, hår, styling: Jag
Foto: Jag

Idag har jag lekt lite med kameran. Dags att fylla på portfolion tyckte jag. Vad gör man inte när man har brist på modeller ? Står modell själv såklart :) Det funkar så länge det inte står någon bakom kameran i alla fall.

Har varit in på Kicks en sväng idag också. Lämnat in uppsägningslappen och nyckeln. Lite blandade känslor måste jag säga. Personalen där är ju som sagt helt underbara och det värmde i morse när Karin ringde för att kolla hur det var och talade om att hon tänkt fråga mig om jag ville göra ett "gör om mig-repotage". Det är klart jag vill ! Men vi får se om det blir något.

Jag har återfunnit mitt jävlarenamma lite grann i alla fall. Den senaste tiden är det många som har haft chansen att sätta sig på mig och bete sig lite som de vill, men nu sätter jag ner foten ! Gränsen är nådd.

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

vad är det för repotage?? Nja känns inte som det, träffas ju aldrig och är så besviken på mig själv. har hållt på med en videoblogg om just detta, men varje gång jag kommer till den delen så gråter jag.

Men ska prova en sista gång och då lär du kika in den videon! saknar dig med!! <3

2010-10-24 @ 12:09:16
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0