Lumene natural code mineral powder.


Eftersom Lumene's natural code foundation var så bra så har jag nu även införskaffat mig ett puder ur samma serie ! Jag har alltid kört på transparant puder men denna gång fick det bli ett annat. För det första fanns det inget transparant puder i denna serie och eftersom foundationen är ganska naturlig så kände jag att jag ville ha ytterligare lite täckning på den. Igår körde jag med Lumene's vanliga mineralpuder, vilket funkade bra. Men det är snart slut och dessutom ville jag ha ur samma serie.
Det enda jag saknar i denna serie är en concealer. Jag kan inte leva utan concealer ! Och jag vill ha en som är på tub och som är bra för hyn, någon som har något att tipsa om ?

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

oki, fan vad kul. så du ska sminka då eller är det du som helelr i allt?

Men jobbar du inte alls kvar där nu? =/



Jo men de är mycket just nu och jag vet inte vart jag ska börja =/ krams

2010-10-24 @ 22:15:45
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0