Make some old some new.



Sitter och går igenom alla bilder på datorn. Raderar det jag inte har användning för (vilket nog tyvärr är ganska mycket, men vissa saker kan man ändra uppfattning om efter vägen, därför har jag svårt att radera).
Bilden ovan är min första fotosession som makeup artist. Hade den ganska tidigt under utbildningen och gav mig fan på att det skulle vara en sotning med spets-fransar. Inte det smartaste att ge sig på det första man gör kanske, men är man envis så är man. Jag återfann dock denna bild som var helt oredigerad från början, så jag tänkte att jag skulle ge den en chans i alla fall. Och Elin förtjänar att få vara med i min portfolio, för hon var grym den dagen ! Och denna bild blev lika grym den också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0