The old me...



Hemma efter ett långt pass på jobbet, 11 timmar ! Tiden gick väldigt fort i alla fall och tur var väl det. Inventering för hela slanten. Det betyder blippande, räknade, kontrollräkning... You name it. Jag är fruktansvärt glad över att jag inte arbetar med något som innebär dessa uppgifter varje dag. Även om det kan vara roligt att göra det nån gång. Men efter 11 timmar är huvudet ganska segt och vill inte alls som man själv vill. Man räknar, räknar igen...och får det till olika varje gång :) Men det gick bra ändå.

För att byta samtalsämne till något helt annat. Jag är trött på att vara brunett ! Varför skulle jag gå och bli det för ? Jag borde veta vid det här laget att jag trivs bättre som blondin, tänk att man aldrig lär sig. Nu är mitt dilemma vad jag ska göra nu. Låta håret vara ett litet tag och få en ful jäkla utväxt (känns inte speciellt lockande), göra en avfärgning och göra håret ljust igen. Göra ljusa slingor och succesivt göra det ljusare. Allt detta sliter på håret, men vad är bäst ? En avfärgning, ja då är det klart sen. Slingor känns som att det sliter lika mycket på håret det med eftersom jag måste göra det flera gånger för att få det resultat jag vill ha. Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: ingerarnberg

låt det vara ett tag så du inte tappar det du är fin som du är det är inte håret som är viktigt det är det som sitter under håret finns det inget där då kan man lika gärna raka sig helt kram mormor

2010-10-14 @ 23:10:46
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

jag skulle nog göra en avfärgning !!Om du ska göra slingor så måste du göra det så MÅNGA GÅNGER!



kram

2010-10-14 @ 23:48:15
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0