Bare minerals matte foundation.


För alla er där ute som väntat på Bare minerals matte foundation så är den här nu ! Jag kommer definitivt testa den. Jag har nog gått igenom det mesta som finns i mineralmakeup - tikei, maybelline, sheercover... Jag tycker fortfarande att Bare minerals leder med stor marginal ! Men jag kan däremot inte säga att jag tycker att mineralfoundation är så bra överhuvudtaget för någon med lite fetare hy. Det smällter på hyn och blir glansigt, jag själv upplever det som kladdigt. När jag haft det på mig i bara någon timme kan jag känna med handen hur det ligger utanpå hyn som en enda sörja. Mitt senaste försök var tikei's. Som sagt, Bare minerals leder med hästlängder om jag ska tala om mineralfoundation. Däremot om man har lite mer normal eller torr hy tror jag att mineralmakeup fungerar alldeles utmärkt. Önskar jag var en av dem !
Men Bare minerals matte foundation är definitivt värt att prova. Kanske är den bättre än den vanliga. Upp till bevis !

Kommentarer
Postat av: helen

Jag har fet hy.. men tikeis funkade på mig :)

2010-09-19 @ 23:44:22
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har med fet hy. Hade precis samma problem som du innan, efter några timmar när man ska bättre på sminket glider det bara omkring..

Har kört matte i några dagar nu och det är en grym skillnad kan jag säga!

2011-02-17 @ 09:36:38
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0