Dagens makeup - pink in green eyes.



Idag kör jag på en rosa makeup. Blev lite halvslarvigt idag eftersom jag hade bråttom. Jag skulle möta mamma & pappa på stan för ett besök till biblioteket, makeupstudion och ta en fika ! Hittade inget vettigt på biblioteket och på studion hade Geraldine inte tid direkt eftersom jag lyckades komma mitt i bedömningarna, gick tillbaka till klockan ett men då verkade de ha samtal och eftersom mamma & pappa stod och väntade utanför fiket kände jag mig lite stressad. Så jag fick gå hem tomhänt. Jag får försöka beställa hem i stället. Just det, vi var in på djuraffären och köpte en sele till Thea också, så nu sitter hon ute och mumsar gräs ;P Det gillar hon.

Klockan fyra idag har jag en sminkning inbokad. Kul ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0