Dagens makeup - while you're sleeping, update.



Molly som en bra stund under förmiddagen (jag förstår inte hur hon kan vara så trött), och jag hade tråkigt så jag rotade igenom mamma's sminkväska och testade hennes skuggor. Men jag hade glömt skugg-penslar hemma så fick köra på fingrarna. Lyckades få till en lockskugga, intensitet och glob ganska bra ändå...

Nu sover Molly igen... Under förmiddagen åkte vi in till Borlänge en sväng eftersom jag lyckades tappa mobilen i toaletten (så går det när man har grejerna i fickan), så jag var tvungen att åka hem och hämta min gamla halvtrasiga mobil. Sen åkte vi till Linda en sväng så Molly & Anton skulle få leka lite, men då var lillatösen trött igen och bara skulle sitta i knät och gosa, så då beslutade vi oss för att åka hem och äta lite och sen fick lillen gå och sova... Får se om hon vaknar snart så vi kan gå ut och leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0