I'm being so fucking honest.



Jag ska vara ärlig. För en gångs skull ska jag använda bloggen som mitt bollplank och tillåta mig själv att kasta så hårt det bara går. Och det enbart för att jag är så förbannad och besviken. Det verkar ingå i min vardag nu för tiden. Ord, vad är det ? Vad betyder det ? Absolut ingenting ! Det är ju bara ord. Om det inte finns någon känsla i det, eller någon mening, bara tomma ord - vad skulle det då betyda ? Ord som säger; jag bryr mig, jag finns här, vad betyder det om det inte kan visas ? Tomma ord.
Det är nog första gången i mitt liv som jag är glad över att jag jobbar dagar, kvällar, helger. Det är min befrielse. Att aldrig hinna vara hemma och sätta mig ner och lyssna på alla ord, meningar, samtal som inte betyder något.
Och våga inte kommentera detta inlägg med några tomma ord som bara knåpats ihop för tillfället, för mitt svar kommer vara precis detsamma, tomt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0