2011-04-21



Work work work.... Just nu bor jag på jobbet. Men det har varit mycket bra dagar denna vecka. Jag är otroligt peppad :D Så roligt ! Men jag hinner inte med så mycket annat än jobbet nu, men jag prioriterar :). Däremot är jag trött. Jag vet inte vad det beror på, borde man inte bli piggare nu när solen skiner och det är vår ? Men luften på jobbet är så dålig, varmt och torrt och så dricker man dåligt. Det bidrar nog lite till att man inte alltid är på topp. Men jag försöker i alla fall att bättra mig i matvanor och att dricka mer.

Nu väntar jag med spänning på översättningen till min tatuering ! Nu kliar det i fingrarna... En evig väntan ;) Hoppas jag inte behöver vänta allt för länge till.

Nu ska jag laga lite mat. Ciao !


Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

känner du någon som kan latin då?kram

2011-04-25 @ 00:28:59
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0