Dagens lock - miss redhead.



Igår färgade jag håret. Färgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det blev bättre än innan iaf (innan var det gult & fult). Jag hade nog hellre velat ha lite vinrött. Nu är det typ koppar-rött. Får se om det blir en till färgning för att få det lite mörkare sen, det visar sig. Men en sak har jag kommit på iaf och det är att det spelar ingen roll vilken hårfärg jag har, för jag hatar längden på håret ! Det är alldeles för kort och det får mig att vilja bosätta mig i toffs i flera månader :S Färga löshår kanske ?

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

har fått ett till jobb förutom oriflame =) kram

2011-04-07 @ 19:01:52
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0