Dagens look - friday and weekend.



Jaha, då var det helg då. Ledig helg ! Ska bli ganska skönt. Jag har inget planerat och ska bara ta det lugnt och göra det jag känner för. Gårdagens lediga dag var fantastisk, satt hemma hos mamma och solade och bara tog det lugnt i flera timmar och sen åkte jag hem en vända och sen bar det av till Lisa för att laga mat. Väldigt trevligt :)
Dagens arbetsdag har gått väldigt fort. Har organiserat och städat lite i hyllorna och då känner man att det händer något och då bara springer tiden förbi.

Nu har jag bestämt mig för att tatuera mig. Jag har velat göra det i flera år men inte vetat vart eller vad. Jag har varit petig med att det ska vara något som känns 100 % rätt, och nu har jag äntligen kommit på vad det ska bli. Jag och Lisa ska nog gå och göra tillsammans eftersom hon oxå var sugen på att tatuera sig igen :) Jag behöver bara någon som kan översätta svenska till latin. Vart får man tag på någon sådan ?!

Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

japp det ska jag =) kram

2011-04-18 @ 10:55:05
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Emelie den bästa (y)

fin blogg :)

allt bra?

2011-04-19 @ 17:20:29
URL: http://onlyyemeliiiee.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

jo men vi har ju flyttat upp så då lär jag täcka för många fönster osv , ajja de får gå som det går =) kram

2011-04-20 @ 04:33:56
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0