Dagens look - Watch me move when I lose



Vad skönt med vardag igen. Påsken har inte varit rolig alls ! För alla er som varit hemma och njutit av ledigheten och tryckt i er godis och god påskmat kan jag tänka mig att det har varit härliga dagar i solen. Men för oss andra människor som jobbat hela påsken, inte lika trevligt. Men nu är det vardag och det rullar på som vanligt igen, skönt !

Idag har jag färgat håret. Ville ha bort det röda för att kunna matcha med alla fina, fräscha färger som kommer nu till sommaren. Men det röda lyser fortfarande igenom lite grann. Så nu får vi se hur jag gör. Gaaah, jag borde låta håret vila ! Men det är svårt när man inte är nöjd.

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen gosa ner mig i soffan. Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0