December månad.

Nu är det snart nytt år. Var tog 2011 vägen ? Det är lite läskigt vad tiden går. Denna December måste ha varit en utav de sämre månaderna på hela året. Stress, stress, stress... Kroppen säger ifrån också antar jag. Igår natt vaknade jag och mådde illa och spenderade halva natten med huvudet i toalettstolen. Ont i magen och yr i huvudet eftersom man inte fick behålla något som man stoppade i sig. Kändes inte riktigt som magsjuka eftersom jag då inte brukar ha ont i magen, så konstaterade att jag fått matförgiftning. Åt lunch med Johanna på jobbet i Onsdags och vi köpte varsin thailåda. Kommenterade redan då att maten smakade lite konstigt men trodde att det var för att jag var på väg att bli lite förkyld, då kan ju maten smaka lite annorlunda. Men efter 12 timmars magsmärtor och kräkande lär jag nog inte kunna äta kyckling på ett tag.
Imorgon åker vi till Thailand. Det har väl varit drömmen i stort sett hela livet att få åka till detta paradis som alla pratar om. Men jag har inte fattat att vi ska åka än. Har slängt ihop packningen nu på kvällen och bara hoppas att jag har fått med allt och att vi kommer fram som vi ska och att inget mer händer.
Tåget går kvart i tio, planet tjugo över två. Vi kommer fram lagomt så vi hinner fira nyår där. Och det ska bli så himla skönt att inte fira nyår hemma i år och slippa hela den där supar-grejen som alltid är över nyår. I år har jag verkligen ingen lust. Jag ska sitta i solen och inte dricka en enda droppe alkohol (och om jag gör det så blir det väl kanske något glas champange bara) med min älskling och bara njuta av att få vara ledig och ha semester. ♥

Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

Hoppas ni har det toppen bra där nere =) har sett bilderna ni lägger ut på facebook och jag är så jäkla avis på er ! kram

2012-01-08 @ 12:26:50
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0