Dagens makeup - everyone thinks i have it all but it's so empty living behind this castle walls.



Oaktiv i bloggen jag vet. Men här kommer en dagens i alla fall ! Ska snart dra iväg för ett 3-timmars arbetspass. Ganska skönt med en kortdag idag faktiskt. Får se vad det blir när man kommer hem, blir nog en lugn dag. Lite pyssel & melodifestivalen ikväll kanske ? Det visar sig. Lugnt blir det i alla fall eftersom jag jobbar imorgon.

Jag har sån beslutsångest för vad jag ska göra med håret, nu igen. Det är sån där längd som det inte går och göra något med det. Men denna gång ska jag gå till frissan oavsett vad som ska göras. Funderar på att färga det lite mörkare med lite ljusare slingor, lite naturligt med andra ord, och klippa av en liten bit för att få bort allt det slitna och få mer frisyr i håret. Eller också ska jag...hmm låta det vara och inte göra något alls ? Hjälp !

Kommentarer
Postat av: katta

Ja ska du göra nått med håret igen så ska du gå till frissan och göra det tycker jag. Då kanske de blir den färg och frisyr du vill ha :) Kram

2011-02-12 @ 11:19:42
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0