Lipfinity lasting lip tint.




Lipfinity lasting lip tint är en ny form av läppfärg som kommer i en form av en penna. Det är inte ofta det kommer något nytt ute på marknaden, men en läppfärg som ser ut och känns som en tuschpenna har jag inte sett innan. Pennorna kommer i 9 olika nyanser; Pink Petal, Pink Princess, Berry Burst, Marshmallow, Coral Crush, Nice n Nude, Passion Red, Royal Plum och Latte. Vad jag kan förstå kommer dessa komma ut någon gång i mars.

Min åsikt om denna produkt är hittills endast positiva. Det bästa med den är att man får fina konturer utan att ta sig tid för läpp-penna innan. Med andra ord ett väldigt snabbt & enkelt alternativ. Den är läpp att applicera, smaken är fruktig och den sitter bra. Jag har färgen nr 09, och jag antar att det måste vara "Passion Red". Det ska bli roligt att se hur de andra färgerna ser ut när den kommer ut i butik. Så håll utkik i butikerna under mars ni som är nyfikna på denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0