Nästan 2 veckor med NeuLash.



I 1 vecka och 5 dagar har jag nu kört med NeuLash och tycker det är dags för en liten recenssion för hur det fungerat hittills. Jag vet ju att det är många som är intresserade och funderar över om det verkligen funkar.

Efter nästan 2 veckor med NeuLash kan jag inte påstå att den gjort några underverk på mina fransar, än ! Men nog ser jag skillnad. För er som inte vet hur NeuLash fungerar så är det ett serum som läggs som en eyeliner längs med fransraden. Jag började med att lägga både uppe och nere men upptäckte ganska snabbt att underfransarna rann iväg och blev långa på en gång, så nu kör jag bara på överfransarna. Överfransarna däremot har inte blivit så mycket längre vad jag kan se, men däremot så har de blivit fler, tätare och tjockare !
Ett litet minus (men som absolut inte är något hinder om det verkligen fungerar) är att det kan svida lite på locken när jag precis applicerat serumet längs fransraden och att jag upplever ögonlocket som något torrare, man kan även känna sig lite kladdig i ögonen när man vaknar på morgonen. Inge konstigt med det egentligen eftersom serumet ska appliceras innan man går och lägger sig på kvällen.

Men nu kör jag på, får se hur det går. Efter 4 veckor ska man kunna se otroliga resultat ! Och jag har ju knappt kört 2 veckor än, så vi får se vad den kan göra för underverk dom andra två veckorna som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0