Dagens makeup - firework.



Nyss hemkommen från jobbet. Blev en kortdag idag eftersom det tydligen är röd dag eller något... Sista timmen på jobbet blev lite flumm, haha ! Azra och jag pratade om folk vi gått på samma skola som och herre gud.... Ja mer än så behöver jag nog inte säga ;P Planerade en utekväll också till lönehelgen, kommer nog bli grymt roligt ! :)
Dagens makeup är från min 88-palett som jag har haft några år nu, men kommit av mig med att använda eftersom jag inte tyckt att den är lika bra som paletterna från färg. Men nu har jag hittat en metod som funkar, som får färgerna att sitta bättre och inte se "pudriga" ut.

Nej nu måste jag plocka undan lite här hemma. Molly kommer hit och ska sova här och snubbla över grejerna ska hon ju inte behöva göra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Kan inte du lägga upp olika steg på hur du gör din makeup? Kanske en sotning och en med någon färg, du får till de så fint och det får aldrig jag!

2011-01-06 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0